
Manuals
Dat kan! We zijn nog hard bezig om vragen te verzamelen en antwoorden te maken! Stel je vraag hier en dan komt het antwoord snel!
Het kan natuurlijk voorkomen dat er zich een storing voordoet. Heel vervelend, maar vaak heeft dat gelukkig te maken met een update van het systeem. Het helpt dan om uit te loggen en een tijdje later weer opnieuw in te loggen. Mocht je Voice Buddy dan nog steeds niet kunnen gebruiken, kun je de storing melden via ons contactformulier .
Dat doe je door de code in te voeren in het veld: “couponcode” en op de knop “waardebon toepassen” te drukken de korting is dan direct te zien in je totaalbedrag. Let op: de eerste maand betaal je nog niets. De korting wordt uiteraard niet op 0 euro toegepast. De korting is dan nog niet te zien. Heb je nog geen kortingscode? Stuur een mail naar info@voicebuddy.nl met je lidnummer. Je krijgt de kortingscode dan toegestuurd.
Het ligt natuurlijk soms ook aan ons, maar meestal heeft het te maken met het invoeren van een verkeerd wachtwoord of verkeerde inlognaam. Het systeem is hoofdlettergevoelig en de autocorrectoptie wil nog wel eens een hoofdletter aan het begin toevoegen. Om te voorkomen dat dit gebeurt, voer je je emailadres handmatig in met kleine letters. Daarna voer je het wachtwoord in dat je van je logopedist hebt gekregen. Je kunt de inloggegevens ook checken door via de computer in te loggen via deze link Als het via de computer lukt, lukt het met dezelfde gegevens ook via je mobiel. Mocht het toch nog niet lukken stuur dan een mail via ons contactformulier
Dat klopt! Die inloggegevens zijn alleen voor het factuuraccount, dat je op de website hebt gemaakt. Als je een abonnement hebt aangeschaft, krijg je van ons binnen twee werkdagen in een aparte mail de inloggegevens die je nodig hebt om in te kunnen loggen in het logopedistenportaal (check ook zeker even je spam). Als je deze binnen hebt kun je inloggen en meteen van start!
Het ligt natuurlijk soms ook aan ons, maar meestal heeft het te maken met het invoeren van een verkeerd wachtwoord of verkeerde inlognaam. Het systeem is hoofdlettergevoelig en de autocorrectoptie wil nog wel eens een hoofdletter aan het begin toevoegen. Om te voorkomen dat dit gebeurt, voer je je emailadres handmatig in met kleine letters. Daarna voer je het wachtwoord in dat je van je logopedist hebt gekregen. Je kunt de inloggegevens ook checken door via de computer in te loggen via deze link Als het via de computer lukt, lukt het met dezelfde gegevens ook via je mobiel. Mocht het toch nog niet lukken stuur dan een mail via ons contactformulier
Dat klopt! Vanaf september 2021 is het ProefBuddy abonnement vervangen door 4 andere abonnementen: de JaarBuddy en Maandbuddy. Beiden in een reguliere en light versie. Alle abonnementen starten met een standaard proefmaand. Je vindt ze hier
Voice Buddy is te downloaden via de Appstore voor IOS-apparaten en via GooglePlay voor Android toestellen. Of scan onderstaande qr-codes!


Dit doe je door hier naar toe te gaan of “account aanmaken” aan te vinken tijdens het betaalproces.