Manuals

(Heel) Veel Gestelde Vragen

Veel gestelde vragen logopedisten

  • Mijn cliënt kan niet inloggen.

    Het ligt natuurlijk soms ook aan ons, maar meestal heeft het te maken met het invoeren van een verkeerd wachtwoord of verkeerde inlognaam. Het systeem is hoofdlettergevoelig en autocorrect wil nog wel eens een hoofdletter aan het begin toevoegen. Je (of de cliënt natuurlijk) kunt de inloggegevens checken door even via de computer in te loggen via deze link Als het via de computer lukt, lukt het ook via de mobiel van je cliënt. Mocht het toch nog niet lukken stuur dan een mail via ons contactformulier

  • Ik zie geen proefabonnement meer staan

    Dat klopt! Vanaf september 2021 is het ProefBuddy abonnement vervangen door 4 andere abonnementen: de JaarBuddy en Maandbuddy. Beiden in een reguliere en light versie. Alle abonnementen starten met een standaard proefmaand. Je vindt ze hier

  • Hoe maak ik een account?

    Dit doe je door hier naar toe te gaan of “account aanmaken” aan te vinken tijdens het betaalproces. 

  • Ik kan niet inloggen op de logopedistenpagina met mijn inlogggevens die ik op de website heb gemaakt.

    Dat klopt! Die inloggegevens zijn alleen voor het factuuraccount, dat je op de website hebt gemaakt. Als je een abonnement hebt aangeschaft, krijg je van ons binnen twee werkdagen in een aparte mail de inloggegevens die je nodig hebt om in te kunnen loggen in het logopedistenportaal. Als je deze binnen hebt kun je inloggen en meteen van start!

  • Hoe voeg ik mijn NVLF-korting toe?

    Dat doe je door de code in te voeren in het veld: “couponcode” en op de knop “waardebon toepassen” te drukken de korting is dan direct te zien in je totaalbedrag. Let op: de eerste maand betaal je nog niets. De korting wordt uiteraard niet op 0 euro toegepast. De korting is dan nog niet te zien. Heb je nog geen kortingscode? Stuur een mail naar info@voicebuddy.nl met je lidnummer. Je krijgt de kortingscode dan toegestuurd.

  • Hoe meld ik een storing?

    Het kan natuurlijk voorkomen dat er zich een storing voordoet. Heel vervelend, maar vaak heeft dat gelukkig te maken met een update van het systeem. Het helpt dan om uit te loggen en een tijdje later weer opnieuw in te loggen. Mocht je Voice Buddy dan nog steeds niet kunnen gebruiken, kun je de storing melden via ons contactformulier .

  • Ik zie mijn vraag er niet tussen staan

    Dat kan! We zijn nog hard bezig om vragen te verzamelen en antwoorden te maken! Stel je vraag hier en dan komt het antwoord snel!

  • Veel gestelde vragen cliënten

  • Waar download ik de app?

    Voice Buddy is te downloaden via de Appstore voor IOS-apparaten en via GooglePlay voor Android toestellen. Of scan onderstaande qr-codes!

     

     

     

    Google PlayStore
    AppStore

  • Ik kan niet inloggen

    Het ligt natuurlijk soms ook aan ons, maar meestal heeft het te maken met het invoeren van een verkeerd wachtwoord of verkeerde inlognaam. Het systeem is hoofdlettergevoelig en autocorrect wil nog wel eens een hoofdletter aan het begin toevoegen. Je kunt de inloggegevens checken door via de computer in te loggen via deze link Als het via de computer lukt, lukt het ook via je mobiel. Mocht het toch nog niet lukken stuur dan een mail via ons contactformulier

  • Hoe meld ik een storing?

    Het kan natuurlijk voorkomen dat er zich een storing voordoet. Heel vervelend, maar vaak heeft dat gelukkig te maken met een update van het systeem. Het helpt dan om uit te loggen en een tijdje later weer opnieuw in te loggen. Mocht je Voice Buddy dan nog steeds niet kunnen gebruiken, kun je de storing melden via ons contactformulier .

  • Ik zie mijn vraag er niet tussen staan

    Dat kan! We zijn nog hard bezig om vragen te verzamelen en antwoorden te maken! Stel je vraag hier en dan komt het antwoord snel!